Vaše adresa: Pro nákup je potřeba zvolit adresu a způsob dodání.

Obchodní podmínky a reklamační řád

1. Základní údaje

Prodejce:
Němcova selská mlékárna Radonice, spol. s r. o.
Růžičkova 76
250 73, Radonice
IČ: 25680421
DIČ: CZ25680421
Email: info@nakupzfarmy.cz
Tel.: +420 721 909 804
Bankovní spojení: WSPK Jindřichův Hradec: 4000011840/7940

Kupující: zákazník, může být fyzická i právnická osoba.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která a je uzavřena zaplacením a převzetím objednaného zboží.

2. Objednávka zboží

Zboží je možno objednat následujícími způsoby:

Veškeré objednávky zmíněné výše jsou považovány za závazné.

Provedením objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.nakupzfarmy.cz a že s nimi souhlasí.

Ihned po uskutečnění objednávky je její souhrn zaslán na e-mail Kupujícího, pokud je v objednávce vše v pořádku, je objednávka připravena k odběru na vybrané zastávce, připravena k odběru na adrese Vinořská 254, 250 73 Radonice, připravena k odběru na adrese Kozinec 6, 252 65, nebo dovezena na adresu vybranou Kupujícím.

Změnu stavu objednávky může Kupující kontrolovat ve svém profilu v detailu objednávky.

3. Elektronická objednávka

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

4. Jak nakupovat

Zákazník si může vybrat libovolné zboží z nabídky. Aktuální nabídku lze najít na stránkách www.nakupzfarmy.cz. U každého výrobku si zákazník navolí požadovaný počet kusů, či hmotnost. Ceny zboží jsou vždy uvedeny včetně DPH, za kus (balení), a jsou platné v momentě uskutečnění objednávky. Cena platí vždy za skutečně dodané zboží. Zboží je nekalibrované a zákazník bere tuto skutečnost na vědomí.

5. Dodávka zboží

6. Zrušení objednávky

Kupující i prodejce může bez udání důvodu zrušit objednávku až do okamžiku vyskladnění zboží. Pokud zruší objednávku prodejce, uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit a domluví se neprodleně s Kupujícím, zda požaduje objednávku zrušit, či zda bude převedena na další týden. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy (tj. po předání zboží) z titulu charakteru zboží (maso, mléčné výrobky) není možné.

Nevyzvedne-li si kupující objednávku, automaticky tím ztrácí dříve nasbírané body za nákup.

Provede-li Kupující dvakrát za sebou objednávku a tuto si nevyzvedne, bude mu zablokována možnost platby až při převzetí zboží a bude vyžadována platba předem.

7. Reklamační řád

Zboží lze reklamovat dle stávajících platných norem:

8. Odstoupení od smlouvy

Vzhledem k charakteru zboží (maso, mléčné výrobky), nelze po předání zboží zákazníkovi od smlouvy odstoupit.

9. Záruční podmínky

Na veškeré zboží je poskytnuta záruka podle doby trvanlivosti uvedené na obalu.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením a skladováním v nesprávných podmínkách. Výrobky jsou určeny k okamžité spotřebě po rozbalení. Rozbalením výrobku záruka končí.

10. Ochrana osobních dat

Nakládání s osobními údaji kupujícího se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující odesláním objednávky uděluje Prodávajícímu souhlas se zpracováním, shromažďováním a uchováváním jím poskytnutých osobních údajů pro účely koupě a prodeje zboží. Osobní údaje zákazníka, které vyplnil při odesílání objednávky či dotazu, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí osobě.

Osobní údaje slouží pouze pro úspěšné vyřízení objednávky a marketingové aktivity společnosti Němcova selská mlékárna Radonice, spol. s r.o.

11. Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek včetně reklamačního řádu ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Účastníci se dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti předpisy práva občanského, zejm. Z.c.89/2012, občanský zákoník.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz