Časté otázky a odpovědi

Dostal jsem slevový kód, co s ním? / Jak využít body, které jsem získal?

Slevový kód vložte do vašeho profilu a přičtené body pak můžete využít jako slevu před odesláním objednávky kliknutím na Využít slevu formou kreditů. Body lze uplatňovat v počtech 200, 500, 1000, 2000, 3000, 4000 a 5000.

Co je referenční kód a proč ho potřebuji k registraci?

Referenční kód je unikátní číslo, které získáte při registraci a můžete ho předat někomu dalšímu, kdo u nás ještě registrován není. Pokud se u nás tedy registrujete a už od někoho k'do máte, tak jej stačí vepsat do patřičného políčka a budete odměněni slevou nejenom vy, ale i majitel kódu. Více o kódech.

Jak si u sebe mohu zřídit výdejní místo?

O Výdejních místech a způsobech, jak je zřídit, se dočtete zde: Výdejní místa

Proč nemáte více ovoce a zeleniny?

Prodáváme pouze českou produkci a v zimě na polích nic neroste. Naše nabídka těchto komodit je tedy ovlivněna sezónností.

Za co získávám body?

Body získáváte za nákupy na našem tržišti, případně za další činnosti. Za co přesně body získáváte naleznete zde: Body.

Kolik platím za dopravu?

Doprava je u nás ZDARMA.

Jaký musím udělat minimální nákup, abyste mi zboží přivezli?

Dolní hranice pro objednávku na zastávku není stanovena. Můžete si tedy objednat přesně dle Vaší libosti. Pokud si přejete, abychom Vám nákup dovezli až domů, tak si můsíte objednat za 449,- a více.

Odkud nabízené výrobky pochází?

Výrobky pochází od farmářů a producentů, kteří se zapojili do projektu. U každého výrobku pak máte výrobce uvedeného a můžete si o něm přečíst i pár základních informací.

Jak moc dopředu musím objednávat?

Uzávěrka objednávek je vždy ve 14 hodin pro den následující.

Nemáte na skladě ten výrobek, o který mám zájem, jakto?

U výrobků hlídáme datum spotřeby podle Vámi vybrané zastávky. Pokud si vyberete třeba v neděli závoz na sobotu, tak je možné, že ne všechny výrobky budou skladem, protože na sobotní závoz budeme teprve naskladňovat, aby bylo vše čerstvé. Ideální doba pro objednávku je 1-2 dny předem.

Proč musím ještě před nákupem vybírat zastávku?

Jak již bylo zmíněno výše, tak Vám nabízíme pouze to nejčerstvější, takže potřebujeme znát datum odběru.

Kde si mohu objednávku vyzvednout?

Objednávku si můžete vyzvednout na některé z více než 1700 pravidelných zastávek, na našich farmách, nebo si ji nechat ve vybraných lokalitách dovézt až domů.

Proč je u výrobku na tlačítku napsáno Rezervovat a ne Do košíku?

Takovýto výrobek není zrovna skladem. Můžete si ho ale rezervovat a jakmile dorazí na sklad, tak vám ho automaticky připojíme k objednávce. Při rezervaci neznáme konečnou cenu, protože záleží na váze naskladněného výrobku. Nová cena vám je vždy upřesněna SMS zprávou.

Není mi jasné, jak se orientovat na webu.

Připravili jsme pro Vás sérii instruktážních videí na Youtube, která Vám určitě pomůžou s většinou nejasností.